aniversari Pallach - Fundació Pallach

aniversari Pallach

Palafrugell, 25 d’abril del 2017

Amics,

Des de la Fundació Pallach ens plau comunicar-vos que el departament de Presidència de la Generalitat ha acollit de bon grat la petició de commemorar els 40 anys de la mort de Josep Pallach amb un Acte Institucional. En aquests moments, la Fundació juntament amb la secció de protocol de la Generalitat, l’estem preparant.

 L’Acte es farà el dilluns, 12 de juny, a les 7 de la tarda al Saló de Sant Jordi, del Palau de la Generalitat.
 Hi intervindran: un company de partit i amic personal de Pallach, la filla de Pallach i un representant de la Fundació. Clourà l’Acte el President de la Generalitat.

Ens agradaria que ens hi poguéssiu acompanyar. Si és així, és MOLT IMPORTANT tenir en compte el següent:

1. QUÈ HE DE FER SI VULL REBRE LA INVITACIÓ DE PRESIDÈNCIA DE LA GENERALITAT?

- Fer arribar les teves dades per correu-e a info@fundaciopallach.cat, (i, si cal, les d’altres persones que hi vindran amb tu), abans del dimarts, dia 9 de maig.

- DADES:  NOM:________________________
COGNOMS: ___________________     _____________________
CORREU-E: _____________________________________
TELÈFON MÒBIL DE CONTACTE: _________________________

Entenem que en passar-nos aquestes dades, ens autoritzeu a fer-les arribar al departament de Presidència de la Generalitat per tal que us puguin enviar la corresponent invitació, requisit imprescindible per tenir accés a l’Acte.

2. QUÈ HE DE FER SI VULL ANAR-HI AMB L’AUTOCAR QUE SORTIRÀ DE PALAFRUGELL?

- Fer constar, junt amb les teves dades, “Vindré amb l’autocar”.
- A tenir en compte: les places són limitades: l’autocar sortirà a les 4 de la tarda del pàrquing del CME            (C/ Bruguerol, 12, Palafrugell). El cost aproximat del viatge serà d’uns 10 euros per persona. Es cobrarà en el mateix autocar.

Per qualsevol dubte, podeu trucar al telèfon 640230024.

Rebeu una molt cordial salutació, en nom de la Fundació,

Josep M. Soler i Prats
President de la Fundació Josep Pallach