Articles periodístics - Fundació Pallach

Articles periodístics

Premis Pallach

ACTA DEL JURAT DEL II PREMI D’ARTICLES PERIODÍSTICS DE CAIRE EDUCATIU TRANSVERSAL JOSEP PALLACH

Membres del jurat:
En representació de l’Ajuntament de Palafrugell: Sr. Xavier Rocas Gutiérrez, regidor de l'Àrea d’Educació de l’Ajuntament de Palafrugell.
En representació de la família Josep Pallach: Sr. Joan Vilardell Caixàs.
En representació del Col·legi de Periodistes de Girona: Sr. Enric Serra Amat
En representació de la Fundació Josep Pallach: Sr. Fèlix Pérez Diz.
En representació de l’Àrea d’Educació de l’Ajuntament de Palafrugell: Sra. Núria Aupí, cap de l’Àrea d’Educació de l’Ajuntament de Palafrugell.

A Palafrugell, el dia 16 de febrer de 2016 es reuneix en el Centre Municipal d’Educació el jurat esmentat anteriorment per tal de deliberar sobre els articles presentats a la convocatòria del II Premi d’articles periodístics de caire educatiu transversal Josep Pallach.
Comprovat pel jurat que els articles rebuts han estat publicats l’any 2015 en un diari, revista o mitjà de premsa digital i que la llengua és la catalana, es procedeix a la seva revisió.
Valorats aquests, el jurat  considera que els articles presentats no s'adeqüen a les bases pel fet de no tractar el tema de l’educació entesa des d’una perspectiva transversal posant de manifest la interacció entre diferents àmbits o bé no tenen la qualitat requerida.

És per això que el Jurat declara el II Premi d’articles periodístics de caire educatiu transversal Josep Pallach com a desert.

La secretària del jurat,
Núria Aupí