El bullying o assetjament escolar és un comportament que es caracteritza bàsicament per maltractar, humiliar i agredir física o psíquicament a un company. Així com també burlar-se d’ell, ignorar, espantar i deixar-ho de costat sistemàticament.

PARLEM DEL BULLYING
Per una reflexió prèvia a tota intervenció professional

Divendres, 16 de Març de 2018, de 9 a 14h
Al centre Municipal d’Educació de Palafrugell (c/Bruguerol, 12)

Com cada any, la Fundació Josep Pallach, de comú acord amb els representants de tots els equips i professionals de serveis públics (CTIC Baix Empordà) i també amb els de centres privats d’infància i adolescència, us proposa aquesta cinquena jornada per seguir fent camí plegats, de manera col.laborativa.

Aquesta vegada procurarem que sigui un xic més participativa que en les anteriors edicions; així, la conferència inaugural tindrà, un format de conversa – tertúlia dirigida pel ponent i amb la participació de quatre representants de diversos àmbits, cada un dels quals hi dirà la seva sobre l’article que el ponent ens proposa i que també farem arribar a tots els inscrits.

EDICIONS ANTERIORS

JORNADA 4 PER A PROFESSIONALS I EQUIPS