PREMIS D’EDUCACIÓ JOSEP PALLACH

EXPERIÈNCIES EDUCATIVES

ARTICLES PERIODÍSTICS SOBRE TRANSVERSALITAT EDUCATIVA

CONSULTA EL LLISTAT DE GUANYADORS I GUANYADORES D'EDICIONS ANTERIORS

Al següent enllaç hi trobareu tot un llistat amb els guanyadors i guanyadores de quasi totes les anteriors edicions dels tres concursos amb els que la Fundació Josep Pallach col·labora.

⊕ Més informació

I PREMIS JOSEP PALLACH ” EMPRESES PER L’EDUCACIÓ I EL COMPROMÍS SOCIAL “

I PREMIS JOSEP PALLACH “EMPRESES PER L’EDUCACIÓ I EL COMPROMÍS SOCIAL”

Ahir, dijous 13 de maig 2021, va tenir lloc al Museu del Suro de Palafrugell el lliurament dels tres premis d’enguany que la Fundació Josep Pallach atorga a empreses que s’han distingit en els valors del compromís social i l’educació.

Comexi, Hohner automáticos i TM Comas han estat les guardonades. No es tracta de premis amb un valor correlatiu, sinó que tots tenen el mateix valor.

A l’acte hi han intervingut, en nom del Jurat el Sr. Pere Cornellà, de PIMEC; en nom de la Fundació Josep Pallach el Sr. Josep M. Soler; el Secretari del Jurat ha llegit l’acta i s’ha presentat un vídeo representatiu del que porta a terme cada una de les empreses guardonades. Tanmateix han pres la paraula representants de les tres empreses, mostrant tots la satisfacció per haver estat distingits així com la necessitat d’accions d’aquesta mena. Per finalitzar l’acte el Sr. Joan Martí, director de SSTT de Treball, Afers Socials i Famílies, ha dirigit unes paraules als assistents. L’acte s’ha clos amb la intervenció de l’Alcalde de Palafrugell i les fotografies de grup.

L’acte s’ha pogut seguit en directe i també en streaming i ha comptat amb l’assistència de la filla de Josep Pallach, Antònia Pallach.

El to general ha estat molt enriquidor i satisfactori; tothom ha desitjat que iniciatives com aquesta ajudin a una implicació més gran, a tot nivell, per l’educació i el compromís social.

COMEXI

HOHNER AUTOMÁTICOS