PREMIS D’EDUCACIÓ JOSEP PALLACH

EXPERIÈNCIES EDUCATIVES

ARTICLES PERIODÍSTICS SOBRE TRANSVERSALITAT EDUCATIVA

NARRATIVA CURTA

PREMIS JOSEP PALLACH ” EMPRESES PER L’EDUCACIÓ I EL COMPROMÍS SOCIAL “

ACTE DE LLIRAMENT DELS II PREMIS PALLACH “EMPRESES PER L’EDUCACIÓ I EL COMPROMÍS SOCIAL”. Museu del Suro, de Palafrugell. Dijous, 21 abril 2022. 7 tarda.

Acte molt lluït durant el qual van intervenir-hi: en representació del Jurat, la Sra. Belén López, secretària general de CCOO Girona, la qual va destacar la importància d’accions com aquesta que pretenen enaltir la formació, l’educació lligada al món laboral. Després el president de la Fundació en el seu parlament va fer àmplia referència a manifestacions i escrits de la vida de Josep Pallach en les quals sempre feia referència a la importància de l’educació en tot moment i situació al llarg de la vida. Quan el presentador va fer referència a les escultures que, junt amb un diploma, es lliurarien als guardonats, el mateix artista, Cyril Torres va dir-hi unes paraules molt emotives junt amb el perquè de les seva obra.

Dos vídeos il-lustraren la tasca que les dues empreses guardonades porten a terme.

Lliuraren els premis el Sr. Vilà -representant de la Generalitat-, el Sr. Piferrer -alcalde de Palafrugell-, la Sra. Ros -membre del jurat en representació de la família Pallach- i el Sr. Soler, per part de la Fundació. Els directius de les dues empreses guardonades, Anafric-Gremsa i Corve-associació-, feren referència del que per a ells representava aquesta distinció i que els esperonava a seguir fent camí pel bé de les empreses i de les persones.

Van cloure l’acte els parlaments del Sr. Vilà i del Sr. Piferrer els quals, una vegada més, enaltiren aquest compromís ampli que cal tenir, des de tots els sectors, per l’educació al llarg de la vida.

ANAFRIC- GREMSA

CORVE Associació