A LA ROSA REGÀS, VOLUNTÀRIA DE LA FUNDACIÓ JOSEP PALLACH El gener del 2012, data que va veure néixer la Fundació, la Rosa es prestà de voluntària pel que fos. Ara, en el seu adeu, volem recordar molt especialment dos dels moments compartits: el primer seria la seva brillant participació a les Tertúlies Pallach (15 de febrer del 2016) on ens va transmetre vivències i records seus d’infància i adolescència que van ajudar-la molt a ser com era: crítica, constructiva, lògica, culta, lluitadora per un mon millor. Tot un exemple. I l’última vegada que vam compartir amb ella quelcom va ser a l’homenatge que l’Ajuntament de Palafrugell li va retre (Diploma al Mèrit Ciutadà), el passat 16 de maig del 2024. Allà, una vegada més, tot parlant amb ella, ens repetir que restava sempre a la nostra total disposició. Quina llàstima no haver-hi pogut arribar a temps! Però aquelles paraules seran sempre amb nosaltres, Rosa! @ajpalafrugell Descansa en pau! I moltes gràcies per haver contribuït -amb el teu tarannà obert i enèrgic- a fer possible un mon millor! Fundació Josep Pallach