Qui Som - Fundació Pallach

Qui Som

La Fundació

Un conjunt de persones que pensem que la responsabilitat de la millora educativa global és de tots –no només de les administracions-, tal com diu el nostre lema: "Tothom educa, s'educa tothom; fem xarxa".

Ens definim com a fundació catalana i no confessional, que està convençuda que l'avenç en el camp educatiu –entès de manera global, no només escolar- és especialment possible quan es cerquen sinèrgies positives entre els diferents implicats.

Com treballem

El Patronat. Format pels patrons, garanteix l'esperit inicial de la Fundació, elabora i aprova els plans i memòries anuals. El Patronat inicial està format per quatre representants de l'Ajuntament de Palafrugell; un representant del Consell Comarcal de l'Alt Empordà; un representant del Consell Comarcal del Baix Empordà; quatre representants de la UdG i cinc membres a títol personal.

L'Equip Coordinador. Planifica i garanteix el dia a dia de la Fundació: porta a terme els plans d'actuació, fa noves propostes, coordina les accions generals: direcció executiva, secretaria, recursos, comunicació, arxiu, projectes,...

El voluntariat. Essencial per a la vida de la Fundació. Se’n nodreixen  els òrgans de govern, els diferents àmbits de gestió i planificació interna, així com les comissions d’activitats concretes. El Pla del Voluntariat de la Fundació Josep Pallach n'especifica el seu funcionament.

Els assessors i col.laboradors. Persones o col.lectius amb els quals la Fundació estableix vincles de relació per a finalitats concretes.

Els Amics, Col.laboradors i Patrocinadors de la Fundació.
Valor cabdal per a donar suport econòmic i axí continuar teixint una bona xarxa.