FESTA DEL VOLUNTARIAT 2018

El passat 24 de maig de 2018 va tenir lloc a l’INS Baix Empordà de Palafrugell, la Festa del Voluntariat de la Fundació Josep Pallach. Fou una festa d’homenatge a la important tasca de totes aquelles persones que, en un moment o altre, han format part de l’engranatge de la fundació durant els darrers sis anys.

Àmbits de la fundació en els quals es poden dur a terme tasques de voluntariat.
1. Coordinació (direcció, coordinacions generals, representació i lligams amb entintats, etc.)
2. Gestió (secretaria, imatge i comunicació, web, recursos, arxiu, seguiment voluntariat, etc.)
3. Projectes (comissions Premis Pallach, LECXIT-FJP, Tertúlies Pallach, Jornades, actes diversos, etc.)
4. Assessorament (accions especifiques, puntuals d’assessorament a la Fundació).

"TOTHOM EDUCA, S'EDUCA TOTHOM; FEM XARXA"

Aquest és el lema que ens representa i explica la intenció de la nostra causa

Aquesta pàgina web ha estat subvencionada per:

I compta amb la col·laboració de: